Customer Intelligence

Meer verkoopkansen door meer klantkennis

Wie zijn je klanten? Wat voor auto rijden ze? Wat kopen ze bij je? Wanneer en hoe vaak? Als je dit weet, kun je bouwen aan klantrelaties. De module Customer Intelligence laat de cross-selling zien tussen forecourt, carwash en shop op basis van het kenteken dat bij elke tank- en wasbeurt wordt herkend. Dit biedt talloze kansen voor promotionele acties, incentives en advertising. Deze acties worden meetbaar op klantniveau en niet alleen meer op omzetniveau. Met Customer Intelligence wordt de klant echt centraal gesteld!

  • Strategisch inzicht in het gedrag van al je klanten
  • Per transactie zicht in de aankoopgeschiedenis
  • Klantentrouw tussen forecourt, carwash en shop wordt meetbaar

INNOVATION

De mogelijkheid om werkbare klantprofielen te definiëren.

INSIGHT

Inzicht in klantgegevens en koopgedrag op basis van kenteken.

IMPACT

Een schat aan mogelijkheden om meer te kunnen verkopen.

“De complexiteit van de concurrentie neemt toe. Jouw unique selling points zijn niet meer onderscheidend. De enige manier om je service te verbeteren is door te personaliseren.”

Steven Van Belleghem - Keynote speaker