Exclusieve live sessie met Steven van Belleghem

De huidige omstandigheden zorgen ervoor dat we de FuelDay for Retail dit jaar niet kunnen organiseren op dezelfde manier als de afgelopen 10 edities. Op ons event hebben kennis delen, inspireren en informeel netwerken altijd bovenaan gestaan. Toch is het cancelen van ons mooie event aan ons blijven knagen en zijn we blijven werken aan een alternatief.

We zijn heel blij jou persoonlijk uit te kunnen nodigen voor onze exclusieve live sessie met de internationale top spreker Steven van Belleghem. Omdat kennis delen en inspireren niet hoort te stoppen door een virus.

Op 17 september gebruiken we Het Anatomiegebouw in Utrecht als veilige omgeving waar Steven voor een selectief gezelschap in primeur en in zijn gekende stijl zijn nieuwe inzichten komt delen: The offer you can’t refuse, digitaal gemak is de norm geworden die elke klant verwacht. Steven daagt je als professional uit met zijn visie maar geeft je ook concrete handvatten om morgen werk te maken van verandering in je bedrijf.

Steven is natuurlijk geen onbekende en scoorde als spreker tijdens de FuelDay for Retail altijd topscores in de bezoekersevaluaties. Juist in deze uitdagende tijd vinden we het fantastisch om deze exclusieve sessie voor jou te kunnen organiseren. Steven zal zijn presentatie in het Nederlands geven. Wij hopen echt dat je erbij bent.

Help jij ons mee om deze live sessie tot een succes te maken? Meld je aanwezigheid voor 31 augustus aan zodat wij ervan uit kunnen gaan dat het auditorium maximaal is bezet. Aanmelden kan via onderstaande button.

Locatie

Het Anatomiegebouw maakt deel uit van het Veeartsenijpad, de benaming van het voormalige universiteitsterrein aan de rand van de historische binnenstad van Utrecht. Een wandeling over dit Veeartsenijpad is tegelijkertijd een wandeling door de historie van de veterinaire educatie. De geschoolde Nederlandse Diergeneeskunde start in 1821 met de oprichting van deze Rijksveeartsenijschool aan de Biltstraat in Utrecht.

Naast het feit dat het gebouw zich uitstekend leent om met een beperkte groep van 40 personen op een veilige manier samen te komen, vinden wij de historie van kennisoverdracht in dit pand helemaal matchen met onze doelstelling achter de FuelDay for Retail. Hoe mooi is het om op deze uitzonderlijke locatie nieuwe kennis op te doen en zo bij te dragen aan de oerfunctie van dit pand?

Adres

Anatomiegebouw Bekkerstraat 141 3572 SG Utrecht

Programma

Programma

Steven van Belleghem

Steven van Belleghem is geen onbekende in de retail. Hij is adivseur van verschillende retailmerken en inspirend spreker op retailevents waaronder de FuelDay for Retail. Steven is een autoriteit op het gebied van de transformatie van klantrelaties en de toekomst van marketing. Hij is een expert in het inspireren van bedrijven om echte klantgerichte organisaties te worden in de huidige snelle digitale wereld. In zijn nieuwe boek beschrijft Steven hoe de klantverwachtingen zijn veranderd. De huidige situatie heeft ervoor gezorgd dat we in een sneltreinvaart zijn gaan digitaliseren waarbij gemak & snelheid altijd voorop hebben gestaan bij de klant. Over hoe je jezelf blijft onderscheiden in deze markt zal Steven dieper in gaan tijdens zijn presentatie.

Welke maatregelen zijn er genomen om deze sessie Covid-veilig te laten verlopen?

BigBrother en het Anatomiegebouw zullen de RIVM richtlijnen opvolgen tijdens deze bijeenkomst. Bij binnenkomst van het pand zal er een verplichte gezondheidscheck worden uitgevoerd. Wij garanderen zowel bij aankomst, tijdens de sessie en achteraf in de ruimtes 1,5 meter afstand. Wij gebruiken slecht 30% van de volledige zaalcapaciteit van het auditorium en er is éénrichtingcirculatie in het pand. Tenslotte is er een professionele luchtcirculatie aanwezig in de verschillende ruimtes. Als je hierover nog aanvullende vragen hebt, neem dan zeker contact met ons op.

Bevestig hier je komst naar dit exclusieve event*

*Inschrijving is persoonlijk en geeft toegang tot dit event. Kun je onverhoopt niet deelnemen laat dit dan zo spoedig mogelijk weten zodat wij iemand anders toegang kunnen geven tot dit exclusieve event.