BigBrother in beeld

Maak kennis met Thijs van het Hof

BigBrother in beeld

Maak kennis met Thijs van het Hof

Facts

Naam: Thijs van 't Hof

Leeftijd: 34 jaar

Functieomschrijving: Service & Maintenance / Operator Helpdesk

Werkzaam bij BigBrother: 13 jaar

Kun je wat meer over jezelf vertellen?

Ik ben geboren en opgegroeid in deze mooie omgeving van de Veluwe. Ik ben 34 jaar, en woon samen met mijn gezin (vrouw en vier jonge kinderen) in de gemeente Renkum.


In mijn vrije tijd ben ik iemand die graag klust aan het huis en in de tuin bezig is.


Ik ben een persoon van soms niet veel woorden die graag in oplossingen denkt. Vanuit de service een geduldig en luisterend oor bied, die klachten/meldingen weet om te zetten toch een technisch aanwijsbaar (omschreven) probleem.

Hoe ben je bij BigBrother terechtgekomen en welke stappen heb je binnen het bedrijf gemaakt?

In 2002 leerde ik BigBrother kennen omdat ik hier mijn stageperiode af mocht leggen. Ik deed dat vanuit een MBO opleiding Computer en interface techniek, een opleidingsspoor vanuit de elektrotechniek. Hier deed ik mijn kennis op in klein elektronica, printplaat ontwerp, verschillende programmeertalen schrijven. Een leuk samenspel dat ik tevens goed toe kon passen aan mijn modelspoorbaan destijds.

Welk aspect van je werk vind je het leukst?

Vanuit een plaats als stagiaire, heb ik tot heden op meerdere vlakken kunnen zien hoe BigBrother zich heeft ontwikkelt. In de praktijk heb ik uiteraard veel geleerd over het installeren van PumpWatch. Mijn technische affiniteiten kon ik al vlot toepassen door op pad te gaan met onze monteurs.

Vanuit die periode heb ik meegewerkt binnen afdeling R&D, vanuit sales als technisch tekenaar en beoordeling projectie en reeds voor langere periode dienst aan onze afdeling Service & Maintenance.

Wat zijn je doelen voor komend jaar?

Komend jaar zal ik mijn kennis en ervaring meer inzetten voor de servicevragen die meer onderzoek en expertise vergen. Door als tweedelijns te fungeren op de Servicedesk kan ik mij meer toeleggen op de complexere vragen vanuit de klant. Uiteindelijk dient de klant hierdoor sneller geholpen te worden.